mammatess

Alla inlägg under maj 2012

Av Therese - 17 maj 2012 08:06

God morgon, här vaknade vi (vi = jag och Loke :P) typ tio i sju..


Pappan i huset kom hem igår redan, då det är röddag idag :) de tycker vi om!

Igår började bilbingon här, de var ju klart man gick på den :P men de vart ju tyvärr ingen vinst...


Ja vad har mer hänt? Loke går mer och mer nu! :) 

Liam min stora kille har snart sitt första sommarlov, sen börjar han i 1:an :Ojag fattar inte vart tar tiden vägen???? det var ju nyss han var min lilla bebis ju :P 


Loke somnade precis i min famn <3

då ska jag passa på att äta frulle, för nu börjar magen kurra! :)


Ha de

Av Therese - 3 maj 2012 10:11

Här var det livat, har var det glatt.......


Inte mycket som hänt på min blogg inte :S jo en helt ny månad har nu börjat...


Loke blir 1 år om två månader :O fattar ingenting... Vi var på bvc igår iaf, hans viktkurva hade dalat ner lite nu :S men de var inget att oroa sig för, vilket jag heller inte gör då jag vet själv hur mycket han äter :P hihi

Men han väger iaf 9030 nu :) 

Liam har vart ledig typ hela veckan gick bara igår onsdag :P  sen kommer han vara ledig på måndag med :) så vi får många dagar tillsammans :) de tycker mamman om <3


Idag ska vi fira min syster/barnens moster som fyller 18 år idag!!! HIPP HIPP HURRA!!!! shit hon har ju snart kommit ikapp mig jag var ju fortfarande 19 jag :P


nej nu har Liam precis vaknat så ska ge han frulle. :) hej hej

Presentation


Therese heter jag och är 25 år, bor i en liten by som heter Bergsjö, tillsammans med min sambo Robert och våra barn Liam född 05 och Loke född 11

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards