mammatess

Alla inlägg under februari 2012

Av Therese - 22 februari 2012 06:56

God morgon onsdag, eller är den verkligen god den här morgonen? jag känner mig helt slut orkar inte mycket och får sova som en säck potatis :S alltså inte bra alls, Loke vill inte riktigt ge med sig och kunna sova en hel natt, det har hänt att han gjort de några gånger, men jag vill ju att han varje natt ska få sova hela natten, så han får sig sin skönhetssömn ;) och även mamman i huset får sig sin! :P


Nej nog om de, Nu har jag fått kollat igenom bilderna vi knäppte och dom vart ju riktigt bra :D så nu ska jag och pappan i huset sätta oss ner och kolla igenom bilderna tillsammans och välja ut dom vi vill ha :) men det får ju bli när pappan kommer hem.


nej nu ska jag ta min skrikiga lilla bebis och göra nåt kul typ som att väcka storebror :D


Hej hej

Av Therese - 19 februari 2012 08:50

Idag tyckte Loke vi skulle göra morgon kl 7, så det var bara att kliva upp de :P Liam och pappa sover fortfarande, skönt för dom de ;) iofs så har Loke precis somnat med, så här sitter jag och kikar runt lite, man får passa på medan dom sover ;)


kort knäppning idag, jag hoppas det blir bra :D men det tror jag säkert det blir, med så fina barn som jag har och en duktig fotograf så går allt ;)


Nej men om jag ska göra mig en kopp kaffe då!? ja så får det bli, tycker säkert sambon om med att vakna till nybryggt kaffe :D


  

Av Therese - 18 februari 2012 19:42

Ja redan lördag och snart slut på den här helgen med :( tråkigt att helgerna ska gå så otroligt fort tycker jag :P


Men ja vad har vi gjort idag? inte mycket städat ätit och myst med grabbarna <3 

I morgon så ska vi knäppa kort på kidsen :) kommer nog bli toppen fint tror jag! :D tänkte ta med mig fårfällen så dom kan sitta på den :)

Vi har inte så mycket planerat i helgen faktiskt, de kan vara skönt de med.


Snart kommer grannarna ner och så tänkte vi ta och spela lite kort :)


Hoppas alla har en trevlig helg!? 



 

   Våran pajas i familjen <3



Loke som älskar att bada <3  

Av Therese - 9 februari 2012 19:27

Ibland kommer man bara inte på nåt bra som rubrik, vad ska man med de till? locka till sig läsare eller vadå? :P hihi


Nej men då var det torsdag igen, och pappan i huset är ÄNTLIGEN hemma igen :) efter att ha jobbart borta den här veckan... nu hoppas vi på att han fortsätter jobba hemma :) för det är ju såååå mycket enklare på kvällarna när man ska lägga kidsen... :P visst har det väl gått bra den här veckan, men är man två så är det ju dubbelt så enkelt ;)


igår var jag och tränade 1 timme, så snälla mormor passade mina prinsar medans <3<3<3 


Idag har vi haft främmande heeela dagen, barnen lekte på bra, vilket sedan syndes i Liams rum det gick verkligen INTE att gå in där... har nu insett att han har aldeles för mycket saker i sitt rum :P måste nog ta och rensa ur där igen :) men kanske man ska göra de när Liam inte ser på, för annars låter det ungefär såhär " nej inte den den leker jag med ibland" :P 


Nej men snart börjar TV:n så bäst jag kollar runt lite till innan de börjar :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Av Therese - 2 februari 2012 12:21

Torsdag idag! och i morgon är pappa R ledig :) härligt tycker ju vi då :D

Men på måndag så åker han till sthlm och jobbar hela veckan :( så han kommer väl hem på torsdag eller på fredag, men det är förhoppningsvis bara 1 vecka det blir så... tur de tycker vi ;) 


Igår var vi till mamma och Mats för Mats fyllde år :) så grattis igen till han :)


nej nu ska jag ta hand om min griniga lilla kille :P ska försöka att dammsuga lite, de har jag försökt med sen 9 i morse :P 


hej hej får lägga in någon bild sen när jag sitter vid den andra datorn, har inga på den här :P

Presentation


Therese heter jag och är 25 år, bor i en liten by som heter Bergsjö, tillsammans med min sambo Robert och våra barn Liam född 05 och Loke född 11

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards