mammatess

Alla inlägg under april 2012

:)

Av Therese - 17 april 2012 18:02

Men hej igen, det var inte igår jag skrev här :P 


Ja vad har hänt sen sist? vi har haft sjukstuga här hemma, men som tur var hann vi bli friska tills vi skulle åka ner till Nyköping :) Liam hade ju lov veckan som var :) så då passade vi på att åka ner till barnens morfar och hälsa på :) mycket trevligt var de, vi åkte i torsdags och kom hem i söndags. man hinner inte med allt man vill hinna med, men vi fick iaf träffa nykomlingen i familjen :D lilla Gabriel som var två dagar när vi fick se honom åh gud så söt och liten han var! <3 Loke vart ju superstor helt plötsligt :P och lilla Neo som vart storebror vart ju oxå superstor helt plötsligt :P


men nu är vi tillbaka till verkligheten och vardagen igen :P lite trist ibland men ändå skönt :)

Liam är på lekis, jag och Loke är hemma eller på kyrkis :P Och pappan jobbar borta :(


ja de fick bli en liten uppdatering :) 

Av Therese - 9 april 2012 09:23

Ja nu var det ett tag sen jag skrev här... 

Men har inte haft tid att sitta vid datorn :P först har jag umgåts med min kära familj, sen har vi legat i magsjuka här hemma :S inte det trevligaste men nu så är vi friska iaf! :)


Pappan är ju hemma idag med eftersom det är röddag, men han börjar i morgon igen, jobbar borta till torsdag, då jag och barna (kanske moster alexandra) åker och hämtar pappan på jobbet för att sen åka vidare mot Nyköping, för att hälsa på barnens morfar :) kommer hem på söndag igen, kommer bli toppen kul att få träffa alla igen :)


Ni får en gammal bild jag orkar inte ladda upp någon just nu :P



Liam förra året då han var påskgubbe <3  


Presentation


Therese heter jag och är 25 år, bor i en liten by som heter Bergsjö, tillsammans med min sambo Robert och våra barn Liam född 05 och Loke född 11

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards