mammatess

Alla inlägg under september 2011

Av Therese - 29 september 2011 20:57

Ja nu tänkte jag ta mig lite tid att skriva ett inlägg :)


12 dagar sen jag skrev sist :O minns inte ens vad jag har gjort på dom här 12 dagarna :P haha


Idag så var vi in till stan med barnens mormor :) hittade dock inget, men vi fick iaf i oss en god lunch :) en trevlig dag med andra ord ;)


Nej jag kommer inte på nåt att skriva om just nu :P

Får bli ett nytt inlägg en annan dag om nåt roligare ;)


 

Bara ÄLSKAR mina killar mest av allt <3


Av Therese - 17 september 2011 13:10

Hej hej hallå!


Måste erkänna att jag är sjukt dålig på att uppdatera i bloggen :P

Men jag vet inte alltid vad jag ska skriva :)


Ja vad har hänt sen jag skrev sist? inte mycket dagarna flyter på som bara den :)

Förra helgen var det marknad som vi såklart gick på :) Liam hade det super skojigt och åkte massa karuseller och köpte godis och även en massa leksaker ;) så han hade det toppen kul, vilket var tur eftersom det var för han vi åkte dit :D

Loke var super duktig låg vaken i vagnen och tittade mest hela tiden <3 sov kanske 10 min på hela tiden vi var där..


På måndag så ska vi till Bvc igen för vägning och mätning!  undra hur mycket han väger nu? han har nog passerat 5,5 kg iaf :P med tanke på att han hade gått upp 250 g på 5 dagar då vi var på sjukan med han! :)

kanske han till och med når 6 kg strecket? ja det återstår att se på måndag!


Nej men nu ska jag och Loke gå ut till storebror och pappa! :)

ha en toppen helg!

 

 

Mina älskade grabbar!!! <3 


Av Therese - 8 september 2011 22:18

Ja men där har vi vart idag, och hade det super skojigt, eller ja barnen iaf ;) åkte dit med Hanna och hennes barn, hämtade även syster så hon fick följa med :) myyyys


I måndags var vi ju till sjukan med Loke, Han var så duktig min lilla prins <3 dom som röntgade honom kunde inte se att det var nåt konstigt, men bilderna ska ju skickas till uppsala på granskning, så vi får väl ett brev på posten snart om hur allt såg ut!?

vi hoppas ju självklart på att allt är bra med våran prins <3


Sen har vi väl inte gjort så mycket mer i veckan. :P


nej men nu ska jag natta mig själv snart :)

Av Therese - 1 september 2011 10:37

Ja nu har inte jag bloggat på sjukt länge... men har haft en del att göra :P


Först har ju min stora prins börjat i förskoleklass, vilket han tycker är super kul verkligen... jag inser mer och mer att han börjar ju bli stor nu min "lilla Liam"


förra veckan i torsdags så åkte vi till oxelösund på en mini semester :) underbart skönt att få komma bort lite och bli bortskämd med att slippa laga mat! ;)

Vi= jag, Liam, Loke, Alexandra, Hanna, Signe och Edwin

och dum som man är glömmer man kameran hemma :(


Igår var vi på bvc med Loke, gick jätte bra han bara växer och växer min lilla kille.

han väger nu 5100g och är 57 lång stora killen, Liam vägde 1 kg mindre i samma vecka som Loke är i nu :P


Måndag som kommer längtar jag verkligen INTE till..... :( då ska vi till barn med Loke, för att sätta kateter och spruta in kontrast, för att han sen ska röntga sina njurar :( tur att min älskling följer med, för jag kommer aldrig klara av de själv... Liam är ju på förskolan medan så de e ju bra iaf! Mormor hämtar Liam så vi slipper stressa hem... de e ju guld värt! <3


Nej men göra någon nytta medan man kan innan Loke vaknar!


 



Presentation


Therese heter jag och är 25 år, bor i en liten by som heter Bergsjö, tillsammans med min sambo Robert och våra barn Liam född 05 och Loke född 11

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards