mammatess

Alla inlägg under februari 2011

Av Therese - 24 februari 2011 14:16

men heeeeej vad den här veckan gick fort ändå :) TUMMEN UPP


Det är torsdag och det innebär ju som jag skrev förut att pappa R kommer hem <3


I morgon blir det nog staden för min del :) eller det blir det vilket fall som hellst men skönast vore de ju om R ville ta hand om lilleman medan för han gillar verkligen INTE att gå på stan :P det är ju tråkigt, eller nej vänta han tycker det är kul OM han får tillbringa hela tiden på leksaksaffären ;)

Men de e ju inte vad jag hade tänkt precis :P


Nej men nu ska jag hitta på nåt annat roligt! tjingeling


Av Therese - 21 februari 2011 10:06

Guuuuud så fort helgen går då... VARJE helg är det så... älsklingen våran hinner bara komma hem sen ska han åka igen :( men veckorna brukar kunna gå rätt så fort med så vi får hoppas på att den här veckan gör de med ;) för på torsdag kommer han ju hem igen :) <3


I veckan har vi inte planerat något speciellt.

Idag måndag får vi se vad dagen har att erbjuda <3

Imorgon Tisdag ska skruttis på dagis!

Onsdag: dagis för skruttas

Torsdag: dagis för skruttas och pappa R kommer hem :)

Sen resten har jag ingen aning :P


 

Tänk att min lilla prins har vart såhär liten <3

<3

Av Therese - 17 februari 2011 08:56

Idag är det torsdag och det innebär att pappa R kommer hem <3<3<3

Men vet inte riktigt vilken tid ännu :( bli säker lika sent som förra torsdagen eftersom det snöade då med :( Nu vill vi inte ha mer snö nu vill vi ha Vår och SOMMAR!!!!!!!!!!


Igår så hade jag min vän och hennes dotter på besök vilket var mycket trevligt! :)

Liam var på dagis till kl ett då vi åkte och hämtade han! <3

Vi satt och kollade på film sen jag var liten :P


Idag torsdag så är lilleman på dagis iegn, sista dagen den här veckan!

Han var så trött i morse min lille prins, "mamma varför väcker du mig så tidigt" var det första han sa <3


Annars idag ska vi väl bara ta det lugnt inget väder att vara ute i direkt, tänk om det kunde sluta snö och börja bli plus grader så man kan vara ute och se snön smälta bort de e ju sååååå mysigt!


Nej men göra nåt roligt då kanske!

Av Therese - 14 februari 2011 13:52

Ny vecka och nya tag :) det tycker vi om..

Idag har vi haft en liten plockar och städar dag, dock är jag inte klar än men de gör inget jag behöver inte stressa ;)


Liam sitter nu i soffan och gosar med katten <3

Men vi ska snart ta och handla lite det behövs nu :) Sen kommer resten av dagen vara rätt så lugn! mycket på Tv ikväll bara :) men de e ju bara bra så slipper man känna sig ensam när Liam har lagt sig för att sova!


Nej men nu ska jag fortsätta lite innan vi ska åka och handla


       


GLAD ALLA   -ANS DAG PÅ ER ALLA!!!!! <3

Av Therese - 12 februari 2011 15:06

Idag var en lite speciell dag för oss då vi ÄNTLIGEN fick se lilla bebisen i magen <3 åh så underbart det var att se den sprattla och leva om i magen, och hjärtat tickade på som det skulle och allt var toppen bra! fick nytt BF datum med så nu är det 13/7-11 ska bli spännande att se när den vill titta ut :)


Liam fick vara med Mormor medan vi var där, och det hade ju gått toppen bra de med som alltid <3 min stora kille som ska bli storebror <3<3


Av Therese - 10 februari 2011 10:49

Torsdagar tycker vi om just nu :) för då kommer pappa R hem från jobb <3

man blir ju som barna på julafton och längtar som en tok :) men de e bra att längta och vänta på den man älskar visst??


Idag ska jag plocka en massa och hoppas på att jag lyckas hänga upp gardinerna själv :P haha vi har ju så stora fönster så det kan vara lite krångligt men det ska nog gå bra ;) sen ska vi ringa till R och fråga vilken tid han kommer hem, så vi vet om vi får äta själva eller om han kommer hem till middagen :)


Nej men sätta igång då kasnke!


 

Av Therese - 8 februari 2011 22:51

Tisdag den 8 februari idag, och Liam min lilla prins är hemma från dagis den här veckan, bara för att han är förkyld och har hosta! :( min lilla bebis...

Började när vi var hos pappa/morfar i Oxelösund, så nu hoppas vi på att det ska bli bra snart.

 


När vi ändå är inne på ämnet pappa/morfar så hade vi det toppen bra trotts att Liam vart förkyld, vi kom dit på onsdagen ca 18.00 fick middag och sen tog vi det lugnt gick och la oss rätt så tidigt! Torsdagen kom min syster och min systerson och hälsade på medan alla andra i familjen var på jobb :P vi hade det mysigt satt och gosade bebis en stund innan vi kom på att åka in till stan och kolla lite :)

Fredagen var pappa/morfar ledig så vi passade på att åka och handla lite godis och så ;) Lördagen passade morfar och Sofie Liam medan jag Frida och Hanna åkte in till stan en sväng, hittade ett linne och en gullig t-shirt, sen hem för att träffa min faster :) Sen på söndagen bar det av hemåt igen.

Oxelösundsresan i korta drag ;) nu några bilder :)


 

     

Av Therese - 3 februari 2011 09:20

God morgon torsdag och Oxelösund :) för just nu befinner jag och Liam oss inte hemma utan hos min pappa och Liams morfar dock jobbar hela familjen här så jag och Liam sitter nu och leker lite, ska få besök av min syster som kommer om en liten stund med sin söta lilla son :) ska bli kul att få träffa dom igen har ju inte sett dom sen han var en vecka gammal. ( nu är han 3 mån)


Vi åkte ner i går med Hanna så hon släppte av oss här medan hon for vidare till sin syster som oxå bor i Oxelösund ;) vi blir nog kvar här tills på söndag <3


sen när vi kommer hem är det söndag och bara 6 dagar kvar tills vi får titta på bebis <3<3 läääääängtar 


Nej nu vill Lilleman spela ett spel så bäst jag slutar nu :)



Presentation


Therese heter jag och är 25 år, bor i en liten by som heter Bergsjö, tillsammans med min sambo Robert och våra barn Liam född 05 och Loke född 11

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards