mammatess

Alla inlägg under november 2010

Av Therese - 25 november 2010 22:56

Gud ibland går tiden sjukt fort, och ibland tycker jag den bara står still. tyckte det var nyss jag skrev här i bloggen men det var ju ändå 5 dagar sen :O

nog för att jag har sagt att det inte blir så mycket bloggande ännu men det kommer det lovar jag! ;)


Idag har jag och lill prinsen gjort minsta möjliga bara haft en mys dag med tända ljus och film tittande typ ;) vädret har ju inte vart det bästa så man har velat gå ut nåt... BURRR

även att pappa R kom hem i tisdags :D så han var ledig igår och har jobbat idag och ska jobba i morgon! han brukar annars vara ledig varje fredag men nu jobbar han på hemma plan då jobbar man kortare turer och hela veckor i stället :P men skönt iaf att han kommer hem på kvällarna :D


Kul, de jag skulle skriva om var ju egentligen Liams födelsedag och att julen närmar sig med stormsteg :P men de får vi ta en annan dag.


Nej kankse man skulle lägga sig så man slapp vara så hungrig :P även fast jag har proppat i mig en ost fralla och en apelsin nyss, men går jag och lägger mig nu så kan jag fortsätta äta i morgon bitti ;) visst?

toppen hörs hej


Av Therese - 20 november 2010 15:52

Hej hej hallå!

 

Idag Lördag har jag vart in till stan för att handla lite presenter till min underbara son som snart fyller :)   dock hittade jag bara 3 st idag, men tror nog jag och R åker till Sundsvall nästa helg eller nåt och handlar resten... måste ju göra de SNART!!! ;) sen alla julklappar ska ju inhandlas med!

 

nej nu ska jag börja med maten. är HUNGRIG!!!! :)

 

nej kanske skriver nåt mer sen... hej

Av Therese - 18 november 2010 13:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therese - 16 november 2010 21:19

Halloj!

Tisdag idag, och prick en månad kvar tills Liam fyller år :) alltså 30 dagar ;)

det är ju tok lite... hihi tror mamma längtar lika mycket som som sonen, men de gör väl inget? :)


Idag har vi haft en mysar dag jag och min lille prins, åt en mysig frukost i vardagsrummet med varm oboy. sen satt vi ett bra tag och bara myste i soffan innan jag donade på lite hemma mellan varven :)

Åt ju även lunch med :P efter lunchen ringde min kära mamma och bjöd över oss på middag! vilket man absolut inte tackar nej till :)

Vi fick kyckling med mangotäcke MUMS!!


Nej de var väl dagen i snabba drag :P


Nu ska jag snart nanna kudden är ju sjukt trött!


Tjing tjong

Av Therese - 14 november 2010 19:47

ja fars dag idag. :)

Först har vi rensat i Liams rum och kastat en del plus möblerat om :) han vart hel nöjd iaf vilken är toppen eftersom det är hans rum :P


Sen efter de åkte vi till min mamma för att gratta min "plast" (låter så löjligt) pappa och fick kaffe och kladdkaka till fika :) MUMS


Sen hem och käka och ska nu sätta oss för att mysa lite framför tv, med kaminen tänd... MYS!!!!


Jag avslutar med att jag nu har gjort om och gjort rätt på FL ;)


hejsvejs


Av Therese - 13 november 2010 10:49

Ja som det står så har nedräkningen börjat nu är det bara 33 dagar kvar till Liams stora dag!!   


Liam går och väntar och längtar efter att få fylla år och ha kalas :)

även mamma tess väntar och längtar tills Liam fyller ;) mys det ska bli


nej nu ska vi klä på oss kan ju inte gå i pyjamas hela dagen :P

Pappa R är och besiktar lilla bilen, som vi sen ska sälja och byta till en större! :)


Nej klä på sig var det ja!

hörs hej

Av Therese - 9 november 2010 14:36

Här kommer ett till inlägg! ;)


Idag tisdag ringde min kära mamma till mig och Liam, och bjöd över oss på fika! och det tackar man ju inte nej till ;) var ju iaf 5 om inte mer dagar sen momma fick gosa med Liam :P så dit har vi vart idag, nu har Liam packat väskan för han och jag ska nämligen sova borta i natt. han ska få sova hos sin bästa vän :) så där kommer vi spendera natten..


Hoppas på en snö fri morgon i morgon. iaf tills efter tio för då gör det inget om det kommer en massa snö... :P har nämligen inga vinterdäck på bilen ännu... eller ja i morgon halv tio ska jag dit och fixa!!! ;)


Nej men nu ska jag och Liam åka iväg!! ha det toppen


Tjing tjing

Av Therese - 6 november 2010 12:32

Lördag idag! :) och min kära pappa är på besök :) han kom igår och åker hem i morgon :( men kul iaf att då träffa honom en liten stund..


Idag ska vi in till stan för att fika med min älskade syster! så pappa får träffa henne lite oxå :) sen efter staden blir det hem för att grilla lite kommer bli toppen gott ;)


Kommer som sagt börja blogga mera snart... men inte riktigt ännu! ;)

Kan ju komma ett inlägg då och då när jag känner att det passar :P


Nej nu ska jag umgås med dom bästa lite!

Ha nu en toppen helg alla för det ska jag ha! :)

Presentation


Therese heter jag och är 25 år, bor i en liten by som heter Bergsjö, tillsammans med min sambo Robert och våra barn Liam född 05 och Loke född 11

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards